Rasa main dengan mak nyah

Aku seorang yang berkerja dengan salah sebuah syarikat swasta di ibu kota. dan sekarang aku telah berkahwin dan masih belum memperolehi anak. Aku dan isteri tinggal bersama mak mertua aku, memandangkan mak mertua aku seorang janda. Di rumah tersebut hanya tinggal kami bertiga sahaja dan kami cukup happy. Mak mertua aku terpaksa bercerai dengan suaminya kerana perselisihan dengan suaminya.
Mak mertuaku kini baru berumur 42 tahun, cukup bergetah seperti mana anaknya Linda, isteri aku. Perhubungan aku dengan mak mertuaku sangat mesra maklumlah aku seorang sahaja menantu lelakinya. Anaknya hanya seorang iaitu Linda.
Kehidupan kami bertiga sangat bahagia hinggakan kadang-kadang kami bertiga tidur sekali diruang tamu. Disebabkan kekerapan ini aku menjadi semacam ajer dengan mak mertuaku. Ada kalanya aku terjaga ditengah malam dan secara tidak sengaja terlihat bahagian yang memberahikan. Pada mulanya aku tidak hiraukan dengan apa yang aku lihat tapi lama-kelamaan memberahikan pulak. Kadang-kadang aku berkhayal bermain dengan mak mertuaku ketika bersetubuh dengan isteri aku. Mak mertuaku semakin selama aje sekarang. Seperti kebiasaan dia akan berkemban ketika berada dalam rumah. Iman mana yang tidak tergoda jika hari-hari dijamu dengan free show. Aku kerap berdua dengan mak mertuaku ketika aku berkerja shift malam.

"Hari ini awal kau sampai rumah man? tanya mak mertuaku. "Yaa! saja minta pulang awal. Letih sangat hari nie, rasanya nak ambil cuti. Lin mana mak? Mana lagi kalau tak ker kelas mengajar. aikk? baru pukul 8.00 pagi nie.? Dia hari nie kena pergi awal sebab ada latihan sukan di sekolah. kenapa tanya mak mertuaku? takperlah! aku merungut seorang. Aku cukup bengang hari nie, nafsu aku cukup membuak-buak, aku berharap dapat bersetubuh dengan lin pagi ini kerana dah hampir 2 minggu tak dapat air pantat. Aku cukup frust. Sedang asyik aku mengelamun terpandang mak mertuaku yang sedang menjemur baju sambil berkemban, semacam ajer aku rasa, tubuh badan aku semakin seram sejuk ajer. Batang pelir aku semakin keras, fikiran aku semakin bercelaru semacam ajer. Aku berkhayal menyetubuhi mak mertuaku sendiri.

Lama aku berkhayal, tiba-tiba mak mertuaku menegur aku dari hadapan. Haii man jauh kau termenung nie tepi sikit mak nak masuk dalam nie. Haa!!ehh! mak tersipu-sipu aku menggerakkan punggung ke tepi pintu. Mak mertuaku lalu di tepi aku. Cukup lambat pergerakan mak mertuaku, sambil lalu tercium bau pantatnya, sebab aku masih duduk di atas tangga. Burit mak mertuaku betul-betul dihadapan muka aku. Ghairah aku semakin memuncak. Mak mertuaku masuk kedapur sambil aku mengambil peluang untuk menoleh kebelakang memerhatikan lenggokkan punggungnya yang masih tegang dan pinggang yang cukup ramping itu. Sedang asyik aku memandang, mak mertuaku terperasan dan menoleh ke arah aku. Aku terkejut dan teus buat-buat tak reti ajerlah. Ahh sudah, kantoi aku kali nie. Tapi mak mertuaku biasa ajer, keadaan aku kembali normal.

Mungkin ghairah mak mertuaku juga sudah melambung, selepas jer mandi dia terus masuk ke bilik untuk mengenakan baju. Terkejut aku melihat mak mertuaku dari dalam bilik, dengan selamba ajer dia melondehkan kain kembannya tanpa menghiraukan pintu bilik yang masih belum ditutup. Bentuk badannya cukup menarik dan mengiurkan. Aku semakin tertarik untuk melihat dari lebih dekat. Mak mertuaku tanpa rasa malu dan rasa terkejut terus senyum ke arah aku dan memanggil aku masuk kebiliknya. Seperti orang bisu aku masuk kedalam biliknya dan begitu juga mak mertuaku. Dia meramas-ramas puting dadanya yang masih segar. Batang aku cukup tegang sambil tangan aku menutup bahagian kelangkang aku. Cantik tak man? tanya mak mertuaku. Cukup cantik! Peganglah man, mak tak marah. Aku terus pegang dengan lahapnya. Mak mertuaku terus memegang kepala aku dan terus menarik ke dadanya yang segar bugar itu. Aku terus menghisap-hisap buah susu mak mertuaku seperti orang dahaga. Lagi man lagi! Gigit man! Gigit ahhH! ahhha!

Aku menariknya ke katil dan terus meniarap atas badan mak mertuaku, aku dah menjadi seperi orang yang sudah lupa segala-galanya. Sambil mengisap, tangan aku tidak duduk diam terus meraba-raba buritnya yang sudah lama tidak diterokai. Man tidur terlentang sayang, minta mak mertuaku. Tanpa bantah aku terus terlentang. Dia terus membuka ikatan tali pinggang aku dan melurut seluar jeans dan seluar dalam aku. Terpacak megah batang pelirku, terpegun mak mertuaku melihat batang aku. Dia terus menghisap-hisap batangku. Mak mertuaku cukup kerinduan dengan batang. Hisapannya cukup berpengalaman. Habis telur aku dijilatnya. Cukup lama mak mertuaku menjilat batang pelirku. Aku semakin berahi dan memusingkan badannya ke posisi 69. Aku juga terus menjilat-jilat burit mak mertuaku sambil menghisap-hisap air dari lubangnya. Cukup enak rasanya. Dia semakin klimak... ahhhh! ahhhha! aduuUUhhh!!! sedappppp! mann!! lagiiiii! lllaaaaggiii mannn sayangggg.

Tak puas dengan lidah, aku masukkan jari aku, aku menjolok dengan seberapa pantas yang boleh hinggakan meraung-meraung mak mertuaku aku kerjakan. Hampir 3 kali dia klimak dan kini giliran aku pulak. Cukup merah burit mak mertuaku. Aku memasukkan batangku pula. Fuuhhh! aaaaahhH!! aaaahhHH!HH!! sedap sungguh burit mak nie, macam anak dara punyaa lahhh,,,,kemut kuat mak!! lagi sayang!!! ahhh! laggiii kuat.... mata hitam aku dah semakin hilang dalam kesedapan. Kuat lagi man! KuaaaaattTT!! aahHHH!!HH!H!!H!H!.. ahhh!ahhh! Akhir terjawab juga hajat aku. Terlentang puas kami berdua. Selepas hari aku tak perlukan lin lagi untuk memuaskan nafsu aku ketika waktu-waktu penting macam hari ini....

Sebulan selepas peristiwa ini mak mertuaku dah muntah-muntah... mampus aku macam mana nak buat nie haaa??? Anak tak mengandung tapi mak mertua pula yang mengandung. Pening ...

Blog, Updated at: 11.28

Kategori

Daftar isi